Greek Daily Headlines News Headline Animator

Τρίτη 8 Απριλίου 2008

Η DELL ανακοινώνει την επέκταση της στην Ινδία

Ο Kevin Rollins, chief executive officer της Dell, ανακοίνωσε σήμερα ότι η εταιρεία επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην Ινδία. Η Dell θέλει με την κίνησή της αυτή να δημιουργήσει ένα τέταρτο μεγάλο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών.

Το νέο κέντρο εξυπηρέτησης πρόκειται να ιδρυθεί στην πόλη Gurgaon. Η Dell διαθέτει ήδη κέντρα εξυπηρέτησης πελατών στις πόλεις Bangalore, Hyderabad και Mohali, που αποτελούν μέρος ενός παγκόσμιου δικτύου εξυπηρέτησης πελατών που αριθμεί 30 γεωγραφικές περιοχές.

Το κέντρο εξυπηρέτησης του Gurgaon αναμένεται να δημιουργήσει από 700 έως και 1.000 επιπλέον θέσεις απασχόλησης στις ήδη υπάρχουσες 10.000 θέσεις που έχει δημιουργήσει η Dell στην Ινδία μέχρι το τέλος του 2006, αρχικά από μία προσωρινή μονάδα που θα ανοίξει τον Απρίλιο, και έπειτα από μια μονάδα 250.000 τετραγωνικών μέτρων, η οποία σχεδιάζεται να λειτουργήσει σύντομα.

Ο κ. Rollins ανακοίνωσε επίσης τα σχέδια της εταιρείας για διπλασιασμό της ομάδας ανάπτυξης προϊόντων της Ινδίας μέσα στο διάστημα των επόμενων δύο ετών, βασισμένο στην επιτυχία της στην υποστήριξη των επιχειρηματικών συστημάτων της εταιρείας, μια στρατηγική ομάδα προϊόντων για την Dell. Σήμερα, περισσότεροι από 300 μηχανικοί της Dell συμμετέχουν στην ανάπτυξη και δοκιμή των επιχειρηματικών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των servers και των συστημάτων αποθήκευσης.

Από την ίδρυση του πρώτου κέντρου πελατών της Dell στην Ινδία και συγκεκριμένα στο Bangalore το 2001, οι ομάδες της εταιρείες στην Ινδία έχουν καινοτομήσει όσον αφορά στις διαδικασίες και στις πρακτικές για παροχή τεχνικής υποστήριξης, παρέχοντας υποστήριξη πρώτης γραμμής στους πελάτες της Dell ανά τον κόσμο, ανεξάρτητα από το προϊόν, το χρόνο ή το σημείο όπου βρίσκεται ο πελάτης. Η Ινδία είναι η μόνη χώρα στο δίκτυο των 30 σημείων εξυπηρέτησης πελατών της Dell, που υποστηρίζει πελάτες από όλες τις γεωγραφικές περιοχές.

«Οι ομάδες μας στην Ινδία έχουν πλήρη ενσωμάτωση με στις παγκόσμιες διαδικασίες εξυπηρέτησης της Dell» δήλωσε σχετικά ο κ. Rollins. «Δεδομένου ότι συνεχίζουμε να προσελκύουμε νέους πελάτες από όλο τον κόσμο, έχουμε επεκτείνει επιτυχώς το παγκόσμιο δίκτυο υπηρεσιών μας και η ταλαντούχος ομάδα μας στην Ινδία έχει διαδραματίσει έναν βασικό ρόλο σ αυτή μας την επιτυχία».

Η Dell θα ξεκινήσει από τον ερχόμενο Μάρτιο τη δημιουργία των νέων θέσεων εξυπηρέτησης πελατών στο Gurgaon. Η εταιρεία προσλαμβάνει αυτήν την περίοδο τους μηχανικούς ανάπτυξης προϊόντων στο κέντρο της στο Bangalore.

- Η Dell ίδρυσε γραφείο πωλήσεων και μάρκετινγκ στο Bangalore της Ινδίας το 1996, ενώ ακολούθησε στη συνέχεια και ένα κέντρο εξυπηρέτησης πελατών το 2001. Με βάση την επιτυχία της εταιρείας, στο Bangalore, η Dell άνοιξε δεύτερο και τρίτο κέντρο εξυπηρέτησης των πελατών της στο Hyderabad και στο Mohali το 2003 και 2005, αντίστοιχα. Οι ομάδες σε αυτές τις θέσεις προσφέρουν πολλαπλάσιες υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων, της εξυπηρέτησης των πελατών, της παροχής τεχνικής υποστήριξης, της υποστήριξης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς και οικονομικές υπηρεσίες. Οι ομάδες που εργάζονται στον τομέα των προϊόντων της Dell στην Ινδία, εστιάζουν στην ανάπτυξη και στη δοκιμή των επιχειρηματικών προϊόντων της Dell. Τα παγκόσμια κέντρα ανάπτυξης της επιχείρησης στην Ινδία είναι αρμόδια για τα αναπτυξιακά προγράμματα ΙΤ παγκοσμίως.

Δεν υπάρχουν σχόλια: